wtorek, 23 kwietnia 2013

Reaktywacja bloga ;)

Witam!

Dawno mnie tu nie było... Zaczęłam naukę w liceum i skupiłam się na nauce, a fakt, że uczę się w innym mieście i dojeżdżam nie ułatwia mi sprawy, ale poukładałam wszystko i podjęłam decyzje, że będę dalej pisać na blogu, muszę nadrobić 9 sezon, jeśli mam być szczera to nawet go nie oglądałam, z powodu braku czasu, ale to kwestia czasu ;)
Stęskniłam się za pisaniem bloga, za Wami moi drodzy czytelnicy i za samym serialem.
Bardzo cieszy mnie fakt, że nie tylko polscy użytkownicy czytają i komentują mojego bloga, nawet nie wiecie, jakie to dla mnie miłe.

No to chyba tyle na dzisiaj.
Jeśli dobrze pójdzie, to może już jutro opublikuje jakieś nowe posty i nadrobię zaległości, jeśli nie zdążę, to mam całą pierwszą połowę maja wolną ;)

Pozdrawiam gorąco!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz